24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 03:57:28| 人氣135| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月16日 (晴) 他和她的事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

>> 今日冇野做~要好好休息下^^

瞓到4點幾,好想睇嘅戲居然仲未落畫,仲要得天水圍一間有得睇~^.^~

I am so lucky~~~不過得夜晚9:40pm有一場,所以決定自己一個去睇!

>> 好多朋友都好唔明點解我成日自己去睇戲,今日比兩個fd知道咗又話我唔正常,

其實我唔明點解你好想做一樣野,但就一定要搵人陪,冇就唔去做???

有好多野miss咗就冇架喎,自己一個諗野清晰d,唔係樣樣野柴娃娃先有意義嘅!

好似返學o個陣,d女仔一定要成班咁去廁所,我都唔會啦~又比人話...

咁瞓覺係咪又一定要攬住d野呢?唔怪得我唔似女仔啦~我最憎公仔架(~0~)!

>> 今日睇咗個男仔fd嘅報台,佢有個拍咗幾個月拖嘅女友,

都係ok咁啦~但佢又同另一個女仔...我以為事情只係咁簡單啦,殊不知原來佢心入

面仲有第個!~其實係我估嘅啫...因為之前佢地係互有好感但冇拍拖,當然~佢

唔會咁detail咁話晒比我知啦~我問佢咁你算唔算花心,佢話唔知...

其實你係咪一直都好專一咁愛同一個人...只係太愛嘅反而唔知點開始,

另外o個d就冇乜所謂~所以就咁容易開始呢???

可唔可以等到真係有一個大家都愛對方嘅,先至去開始呢?

做水泡嘅人其實好可憐...你可憐吓人啦~認真d啦~唉=.="

我都係過來人~當你愛嘅人唔係咁愛你...o個種感覺係...

我完全唔想諗返起>.<~~~~

所以我而家已經學會愛自己,忠於自己嘅感覺,就算衰咗都衰得起嘛^u^

台長: ★~Re.rE~☆
人氣(135) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文