24h購物| | PChome| 登入
2004-05-30 02:57:26| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長洲一遊(上集)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於可以約到vivian出來啦,屈指一算, 我地都有5-6年無見啦, 本來之前有一次可以相見, 但最終也無疾而終law; 跟住咪約佢去長洲睇"飄色"&影下相, 因為好耐無見, 真的不知道她變成點,有一點兒期待呀, 哈哈~~~約係central 等, 有人行錯地方tim, 終於找到對方啦, 你眼望我眼,十分有趣...大家呆住好幾秒, 找到了, 她真的變了很多, 整個人給我的感覺不同了; 起初, 真的有點兒拘慬, 只說一些以往的事情, 亞奶怎樣?ivy怎樣?leo又怎樣? 哈哈,寒暄一番...

之後上到船, 大講特講, 不再是一些"寒"的事情了, 講多了很多深一層的事情, 估不到又可以咁好傾, 我也知道了她一些事; 之前唔知vivian會"暈船浪", 好彩無事, 去到長洲成一點幾啦, 以為"飄色" 完左, 都有小小失望, 唯有周圍行下影下相啦, 嘩~~~好大個飽山呀, 好多好多呀, 於是扮下自由行影下相啦(vivian真係有d似呀, vivian唔好嬲呀,哈~~)我地仲想做埋"採飽賊", 當然最終無做啦, 費時俾成村人追住打呀; 後來誤打誤撞, 竟然仲有"飄色" , 雖然係"水尾", 但好過無啦, 當中的小童真的很強, 站在木柱上依然毫無懼色, 我同vivian仲覺得佢地幾"嘆", 又有風扇仔吹,又有專人送上糖果食, 不錯ma...但真的很多人, 我們差不多行不到一樣, 可謂寸步難行呀, 卻因為這樣, 給我發現到一些奇怪事情...

"飄色"終於睇哂,再周圍行, 仍是那麼多人; 再搭船走啦, 死火,要排成20多分鐘才上得船, 而且o的自由行嬸嬸(真的)佔位功夫一流, 她們真的很勵害,鍥而不捨&不理別人死活, 有位就上, 話之你呀, 真的甘拜下風,寫個"服"字;我同vivian差點兒失散tim, 好彩最終也可以一齊回歸香港啦, 謝天謝地呀~~~但這旅程卻有點兒喜出望外, 不知為什麼會這樣愉快, 奇怪奇怪~~~

(ps: vivian o的手汗也十分澎湃啊!!!令我想起一點事情來...)

五月廿六日

長洲一遊待續, 因太眼瞓,請看下回分解...

台長: 文西
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文