24h購物| | PChome| 登入
2003-06-29 20:48:49| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

富士山

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去到日本,最吸引我、令我最想到既唔係任何城市,而係富士山。


從梨山出發回東京時向東京近郊附近見到富士山的真面目-讚!比我想像中要美多了。於是我向附近即刻買左幾張富士山既明信片。



原來富士山係一座睡火山。日本既研究員最近指出,富士山經已沉睡多年,所以下一次既爆發將會非常驚人-因為佢所儲起既能量已經越積越多=一旦爆發就會比之前既任何一次都要強勁。雖然經過過多次爆發,但係山頂的形狀就一路都無變過,依然係一個圓形!


我覺得富士山真係好靚,圓錐形的一座火山。我真係好想向我有生之年去呢到行番次靚山。


正當我快遠去的時候,我聽到有把聲音悄悄的向我自己介紹,然後他告訴我:有時若然忍無可忍,偶然讓自己任性一下,並不過分。因為畢竟已忍無可忍。


然後,我默然了。我猶豫著,因為,佢既任性,究竟係唔係會為其他人帶黎災難呢? 那麼,這樣做對嗎?

台長: 3dom
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文