24h購物| | PChome| 登入
2003-06-11 18:03:05| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

理科人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有一個文科既人咁問我:你地d理科人係咪諗野都偏向理性呀邏輯呀個d架?你地唔會會將d野想得好理性化要搵到當中既過程先心息既咩?




講真,我真係唔知應該點答佢好。咁多年黎既訓練係要我地凡事都用一d事實去解釋另一d事實-實際上,科學家只係知道有gravity,但係佢地永遠都解釋唔到點解會有gravity!佢地可以用一d好basic既principles來解釋好多好複雜既野,但係永遠唔會知道呢d咁basic既principles係點黎。其實做一個理科人係完全唔好受,越學得多,就知道我地知道既野係何其少。係唔係好無奈?




理科人係唔係一定會理性同好有邏輯,no,我唔覺得law!無錯,d trainning或者可以令到一個人變得理性。但係我諗人既性格應該係天生既,後天只係可以啓發佢,而無辦法改變一個人既性格。就好似,最近見到一個朋友咁,佢既性格一比人induce左出黎,就一發不可收拾,就好似d spontaneous既reaction咁。




理科既人應該係好注重個過程,因為我地每一個step都唔可以做錯。是但錯一part都會帶黎一個可以係錯得好離普既答案。理科入面既答案好少..永遠答案只得一個...好悶!




理科既人可以有直覺,但係直覺係唔可靠嫁,你同我講話你直覺我由五十樓跳落黎我會唔死?ok,proof比我睇下先啦!唔係我打死都唔信。



希望答得曬d問題啦。

台長: 3dom
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文