24h購物| | PChome| 登入
2004-06-28 16:08:18| 人氣140| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

evi日誌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

               下半部

呢排always同阿欣一齊去海灘暢泳,冇辦法吧,夏天就是這樣子的~我都成為一個古銅色的evi嘛~黃金海岸成為我o地o既暢泳熱點,我o地o既next station係大浪灣~前幾日去o左蝴蝶灣BB蕉,見到有好多肥過我o既女孩子都著bikini,所以我決定o左買返套~(著唔著係other problem!)

親愛的昱威話:係真唔係呀?我又去睇o下先~
我話:唔好意思,我諗會令你大失所望!

有一天:
同高妹去o左睇the day after tomorrow~
好震撼...
一路睇一路越唔開心~
原來人唔咩都做到~起碼對天災係束手無策
所以我o地係唔係應該諗o下點去防止呢?
原來同一個天空下,有好多o野都係估唔到想像唔到~
我們應該更珍惜我o地o既親人,朋友,食物,資源,什至呼吸緊o既空氣~
我現在學懂了『珍惜』

有一天:
我,高妹,june,micheal,kajo一班人去吃lunch~是大排當來的~很久沒有去過了~雖然地方是不乾淨,但想不到是很好吃的~
之後join埋helen,tak,katt一同去睇『鬼來電』,我見到佢o地個個都勁驚喎,高妹好似重驚到想喊tim~哈哈~but我一o的都唔驚~睇完之後大家都不約而同的問o左一個問題:最尾o個度即係點呀?都唔知佢想點?

有一天:
和表妹仔一同去cwb~睇o左troy~表妹仔話:嘩~勁好睇呀,真係好好睇呀~e~勁正呀~真係超得呀~又多靚仔喎~e~好好睇呀~(一連串等等o既字眼)我說:咁又真係幾好睇o既~
之後一同行o左陣街~^___^買o左2件衫仔~之後去o左D-mop,but冇天天所講咁多o野買~想買cap帽tim~
不經不覺行到成11點,哈哈~tired的一day呀~

有一天:
勁唔開心,喊o左成個鐘的一天~
俾柏民話我親愛的係『飛機咸』
請各位領隊不要再俾咸咸射12碼...唔該~

有一天:
with表妹仔,表弟仔,家豪一同,在荃灣的舅母仔家中睇『德州電鋸大屠殺』,佢o地個個都勁驚..哈哈~很好笑~

evi語錄:
女孩子是否應該害怕看恐怖片呢?
女孩子應否著bikini呢?
女孩子是否不可去夜街呢?
女孩子是否不可以有一個或幾個很要好的男性朋友呢?

evi語錄,句句入肉
copy right by kson~^__^

台長: *歌莉*
人氣(140) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文