24h購物| | PChome| 登入
2003-12-29 00:37:00| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

走o左lu~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25號同阿沙佢o地食聖誕大餐~
收到一大盒金沙
唉~令我搵起銀沙~
唔知佢重記唔記得呢...
阿沙話:你份聖誕禮物訂o左重未有得攞
later DHL俾你
我話:....(dead air)
kitty話:唔洗驚,唔係o的勁貴o既o野
係心思o野o黎o家...
我話:咁都好o的,如果唔係我會唔收

貴o野好咩,我都係鍾意o的有心思o既o野
就算係一張咭or一個message我都開心死
(如果係某人的話,我會更開心)

阿沙起26號無聲無色咁走o左
有o的怪怪的
個電話立刻靜o左好多
雖然有o的掛住佢
但唔係o個種感覺

電直o左個頭,立刻純o左
好耐都未試過直頭髮o既feeling

琴日阿科o黎o左我屋企士lip
事原我琴日心情勁差,起m記一見到佢就想喊
同阿科一路傾,一路miss佢
之後阿科打電話俾佢,but冇人聽
有o的失望,之後打俾家熙,嘈醒o左佢^____^
鬼叫佢係我情夫咩...
到今朝家熙send message問我琴晚咩事
佢話勁擔心,嚇死佢,
原來evita都有人care o家~^____^
愛死你呀家熙(我會無時無刻都miss你o家)

今日開始柏民唔再係我o既情夫2號...哼

想睇金雞2呀~

台長: *歌莉*
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文