24h購物| | PChome| 登入
2006-02-10 15:23:22| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ㄍ⑩指緊釦_26‘永遠’

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Part26.
吖海:
記得你曾經講過,你好鍾意同我手拖住手,尤其係當我哋十指緊扣嘅時候,因爲,你覺得好有安全感,而我哋抑都曾經拖住對方,走過咗好多好多嘅路,經歷咗好多,分享咗好多,但願係哩一世,我哋都可以十指緊扣,一齊走埋下半生。兩嗰人手拖住手,真係可以咩都感受得到,包括,可以感受到我哋嘅感情去到邊一度。
今日拖住你只手嗰陣,我已經感受唔到以前嗰種FEEL,我好明白,係時候要放手,因爲我哋之間嘅愛情,已經發出咗死亡嘅訊號。再見喇,哩一日,我將自己雙手緊扣住,放係眼前,爲哩段失落咗嘅愛情作出最深切,最深切嘅哀悼。
隔日之後,媽媽見我冇再鬧情緒,準備咗一枱豐富嘅LUNCH,但係我嗰心都仲係好唔安~
"孝瑉尋日揾過你"
"你識得佢?"我淨係知媽媽同吖海感情好好,冇諗過連孝瑉佢都識埋
"嗯,我同佢講咗^^^^以後唔好再嚟揾妳"
"你講咩?"我好大聲咁拍咗臺面一下,媽媽仲係好心平氣和
"5係我要阻止你哋來往,而係應該同你一期果嗰唔係佢!"
"我要同邊嗰一齊係我嘅自由,自己嘅感情我唔希望卑人哋控制吖!"
完咗,我嬲爆爆咁沖出門口,後面傳嚟媽媽嘅喝聲:"關儀希,你今日聽清楚,你同吖海係指腹爲婚,無論如何,你都5可以再同吖囂來往!"
估唔到區區一嗰吖海就將我同媽媽D關係搞成咁,更加估唔到我同佢竟然有婚約....
唔知孝瑉知道咗我同吖海D關係會點,唔知媽媽同佢講咗D乜,我嗰心UM住UM住咁來到佢屋屋,如我當初所料,屋入面一片死寂,我小心咁行到佢間房,發覺滿地都係啤酒罐同吸淨煙,見到佢滿面鬚根咁瞓係床上,我唔忍心去叫醒佢。
執番好佢間房,我坐係佢隔離,眼淚默默咁滑過塊面,閉上眼睛,用只手去撫摸你塊面,嘗試去記底你嗰樣,希望可以永永遠遠記得你嗰樣。突然間,我只手俾秂緊ER住,我MA開只眼,孝瑉爲我抹去眼淚。原本應該好好咁營造一嗰浪漫嘅氣氛,但係,我嘅腦海閃過某嗰秂影,我攞開佢只手,想轉身走……佢ER得我只手好實好實,但係我真係唔知點去面對佢,美麗的謊言俾插破嘞,俾我心愛的秂識穿嘞,我仲有咩面去面對你?
“俾我走”
事後,我好想知道佢點解唔去,挽留我……
今日我失咗蹤,一嗰秂嘅夜晚好菰當,我逼自己瞓覺但係又好擔心好擔心,如果我瞓著咗之後就冇秂可以再揾到我。
“係眯孝瑉吖?”我MA大對眼,唔相信咁望住面前哩嗰秂
“嗯,嗰邊果嗰係眯我老婆吖?”
第一次,叫我老婆,我會記住。
願望塔下嗰棵樹,嗰晚,我與你重遇,我就知道你一定會嚟。緊緊抱住你,不再祈求什麽,已經好足夠。第二日,孝瑉話要帶我去廣州
“你係眯已經唔嬲我喇?”
“嬲妳D咩?”
“我同吖海?……”
“梗係,妳都唔係有心咖嘛,我點會嬲妳姐!”
多謝你,孝瑉。多謝你咁體貼我,理解我——我係心入面默默咁講道。
“你媽媽前日同我……”
食食嚇飯,我哋又傾返D正經話題
“嗯,我知道。咁我哋應該點樣?”
“你同哥哥有……婚約。”講到婚約嗰兩嗰字時,我知道,我比任何秂都清楚你要付出比平時更多嘅勇氣。
“我唔會同佢結婚嘎。”
“嗯!”
佢點咗頭,我哋又繼續埋頭食嘢,無端端,我問咗囂一嗰好無聊嘅問題:
“永遠究竟有幾遠?一年,十年,一萬年?”佢停咗,好努力咁諗
“一直都覺得自己唔係一嗰幸福嘅人,面對住太美好嘅嘢反而會容易擔心,覺得自己只係發緊夢褂。咁好嘅嘢幾時會輪到自己呢?又或者會開始驚,驚唔知道會有邊一日會不知不覺咁失去,人大嗰咗慢慢先明白,原來永遠只會係自己嗰心裏面同夢裏面,能夠抓住嘅只會係現在,努力抓摸嘅瞬間咁就係永遠囖。”
雖然我係好明白佢講緊乜:“對嘞,我唔再驚嘎喇,因爲我知道你已經拖得我好緊”
隨住日子嘅增加我哋嘅愛抑都越陷越深……
待續

台長: ′羊咩羊咩
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文