24h購物| | PChome| 登入
2003-08-03 02:11:47| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

膽戰心驚的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/8/2003

尋日我睇完老公篇日記
講真真係有d驚
我又唔知可以點
但係老公又話睇完我篇野之後開心返
心諗應該冇野la掛………
但係個心都仲係有d驚

今朝一早我打比老公
諗住嗲下佢la
點知老公又好似唔多想講野咁
真係有d冇癮
收線之後
我諗唔知老公係唔知仲唔開心
定係佢the皮
我好驚呀
佢嬲我我真係唔知點搞好ga!

之後我一路做野
都冇咩時間可以搵佢
我好驚好驚呀
好驚佢又以為我唔搵佢呀
等到我差唔多收工
我先有機會搵佢
我同自己講
我今晚點都要佢開心d
唔好佢再亂諗

但係………
我一收工出到去
老公笑都唔笑下
此其驚一

我一路行一路搞佢
諗住點都搞得倒佢笑下掛
點知……………我失敗了
此其驚二

跟住食野
一路食佢依然一路冇表情
我問佢咩事
佢話冇野
問多幾次次後
佢好似好唔耐煩咁
我似乎搞到佢仲煩
即刻死太火
此其驚三

到搭地鐵
佢都仲係咁
我問佢係唔係the皮
佢又話唔係
我諗諗下
老公唔係仲嬲我d態度唔好掛?
定係又覺得我又唔同左???
問佢咩又話冇野
此其驚四

之後搭搭下地鐵老公講笑咁話我地分手
即刻勁驚(雖然我知佢講笑)
佢仲問我如果佢話散
我仲會唔會搵佢
聽完呢句
唔知做咩即刻謝晒
然後就不停諗
如果冇左佢
我到低之後會點
日日返工都發呆?
定係直頭唔do留向屋企發呆?
定係仲有其他???
好驚呀!!!!!
做咩今日老公搵d咁ge野黎講笑ga??
唔好玩我la!
我已經驚左成日ga la!
我真係玩唔起ar!!!!
之後我地上左平台
我已經努力死忍ga la!(雖然我忍極個樣都好有野………)
之後我都唔記得老公講左句咩野
然後我就話 “我喊比你睇ga!”
點知老公竟然話 “知你想喊好耐la~”
此話一出
咩都忍唔住
跟住就喊左出黎…………………
真係忍唔住
我知老公好驚
但係我仲驚過佢
SORRY呀老公
你比我發洩la~
對唔住呀……………冇下次
我依家冇野ga la!

愛我老公指數(無限)
掛我老公指數(無限)

台長: PrInCeSs~*
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文