24h購物| | PChome| 登入
2006-09-01 16:49:31| 人氣112| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

好无聊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉,其实我系好想快D返学噶。因为呢段时间又无篮球睇了!!正确D黎讲系中国队已经无比赛了,所以我睇晤睇都无所谓。要等到10月份CBA先开赛。但系果阵我又要系学校度过了,分明就系唔想比我睇篮球姐!早知道系甘,我当时就去二中啦!!甘我就可以晚晚睇CBA联赛啦!!!不过,唯一值得庆幸既系,好似,听闻学校图书馆有报纸的,甘即系话我可以日日去图书馆关注CBA联赛。我也都了解过了。每日下午4点几到5点几系我地既自由活动时间。如果果段时间老师比我地自己系学校自由活动既话,我就一定会冲去图书馆!!!!因为我系广东宏远球队既忠实FANS!!!
本来我部机已经瘫佐,上网对于我部机黎讲系一件超级危险既事。不过,我真系太过无聊啦!!!电视又无野睇,真系不得不批评一下宜家D电视节目。用8个字形容:幼幼稚稚,无所事事!!!果D电视剧播佐十几年都仲继续播,D新既电视剧又无聊!内容简直就系不堪入目!!!救命啊!!!我真系就黎激死了·!!
今日朝早得闲得济,将只大龟放佐出黎。等距舒展下筋骨。点知道后来挂住煮饭,唔记得睇住只大龟,现在下落不明······都唔知道距爬佐去D咩阴暗既角落度。唉,睇黎我又要将成间屋反转了。好彩我屋企够细~~~哈哈哈,稳龟仔唔系一件难事~

台長: 小影
人氣(112) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 无聊的东西 |
此分類下一篇:电脑课.

casablanca
沙发!翻学好紧张啊!!~~
2006-09-01 18:22:35
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文