24h購物| | PChome| 登入
2003-12-14 11:58:12| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【extremely exhausted】2003年8月22日(五) - 雨

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早就要返school 影學生相.....見到d 外校生.....
唉...個個都鬼咁薯...木木獨獨咁..

之後我地就整呢個葉脈書簽la...
點知原來...barry 尋日話個個元中基佬~係我地既宣傳幹事~我頂...
唉...都唔知笑定喊好..
另外,財政既胡遠平....就好d la~好好玩同好好笑..仲好識攪氣氛tim~
整葉脈書籤個時..mr kwok 行埋來..又同我講番平既野~
佢咩都知呀....連....都知.....唉....攪到我好唔開心!!
同佢傾完=冇傾~都係咁......
我地一整就整到3 點幾....中間就去左元朗廣場頂樓既金x 羅食la~
整完之後我地就去地下小食部傾野la~之後去搵mr kwok law 校曆表....
點知law 完校曆表之後...返返小食部見到......
我唔知點解...個心好驚好唔舒服好緊張呀..個心不停咁跳....
我扮見唔到佢....但係我又真係好想見到佢~我又唔敢望喎~
勁唔開心...then 陳永健都睇得出我唔惦~~於是就散會....
then 我唔想返屋企~不停咁周圍行..行到元朗廣場就見到陳永健..!
佢同我去肯德基飲野~then 同佢行左一陣街~~then 莊倩菁打電話來..叫我地去買d 材料整陸運會既野~點知攪下攪下~~攪到8 點先返屋企!勁疲倦呀....
仲疲倦過溜冰個日tim 呀....唉........

台長: 野種子
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文