24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 22:41:39| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

集體軟硬

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


近排聽返軟硬0的歌
唔講唔知
雖然唔同時代
佢地HIT0固時我都仲好細
不過我真係聽晒佢地0固0的整古電話
0的人成日都覺得LMF係帶起左RAP或者廣東話式RAP0固一種音樂
但其實早早軟硬已經做左
我仲覺得軟硬高佢地好多班
真係一粒粗口都無,抵死啜核~仲字字珠機,真係每一句都言之有物架

點解我突然會講起軟硬
係因為太多人話我地而家已經無集體回憶
我想其實現在好多像香港的城市,好像NEWYORK
同樣無咩歷史背景
只有昨天和明天
輕省得可以
七一又過左啦
相信每個香港人都唔會忘記上年0既大遊行
以前有制水,有派面包,有屋村,有貓王,有 SAMHUI.......等
我地而家都有七一
而且我地有軟硬
我想他們的的確確在我們這一代佔了很大的地位

"人做我唔做,殺出新血路"
每個人都會有佢0既座右銘
我就無0既,不過如果點都要我揀一句
我一定會揀呢句~哈哈哈~!

既然題到地市的輕重這個課題
我也不想草草做個結尾
就引用黃碧雲在我們如此很好中描述她對巴黎的感覺的一句話

『P-A-R-I-S只是一個名字,它其實沒有意義 。 .........也不過是名字------到

頭來生活到處都一樣,不盡的懊惱,細細的咬著,侵蝕著 。城市並不改變人的命運,

或許存在的狀態。』


其實

香港也不過如此

台長: 靜怡
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文