24h購物| | PChome| 登入
2004-01-19 17:20:48| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月17日 &1月18日 尋找小王子 the 1 step‧鬼馬狂想曲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇~~~~~~好早起左身~
好耐無試過訓得咁舒服~正呀~
起身之後陪呀媽去睇e生~佢隻腳好辛苦呀~差唔多行唔到~
都係因為份工啦~做得太辛苦啦......
佢為我地0既付出太多啦~我只係想快0的傳福音俾佢~仲有爸爸~
佢隻眼因為成日俾0的好唔乾淨0既水彈到發晒炎呀~
塊面又因為咁而敏感喎~
我真係想佢地快0的信耶穌~因為我知道生命係好易消逝同離開....
如果佢地係咁,我真係寧可同佢地交換~

夜晚我同呀妹同某人去左旺角行街街~呵呵~
好開心呀~本來諗住去睇煙花架~雖然無去到~但行街都勁開心呀~
我地睇左好多0野呀~又去買3啦~
某人又勁識講價啦~
最開心係..我搵到小王子tee啦~
開心到大嗌呀我~想喊呀~好感動呀~~~!
我地仲行下行下行到0的好似年宵0既0野~
勁熱鬧勁有氣氛呀~我地仲見到0的正0野~
買左俾表姐同細佬~
紅色架.....著得架....寫住0的字架
你估下係咩.....哈哈哈
之後去左行玩具店~正呀~
我仲買左0的0野俾貽興同葡豬~呵呵~
之後就返屋企啦~
點知~
夜晚訓訓下醒左喎~
就起身上網啦~
一上同人傾下計就天光啦~
唔得啦~唔訓我第日仲要小組~我會死架~
訓左一陣就醒左啦~
因為要返去啦~
今日牧師講道好正呀~!
真係好多謝牧師為我地0既付出呀~
之後食飯就小組啦~
完左就去左呀公度食飯~
飯都無食就飛返去青衣同佢地睇鬼馬狂想曲啦~
雖然期待左好耐....但我差唔多訓晒~
同埋真係有0的悶囉~
但劉青雲真係好好笑~扮許冠文扮得勁似~
呀吳鎮宇又係勁抵死~我係奸人堅~哈哈~
打牌0固場真係笑到想死~
垃圾虫係細佬囉~哈哈~周圍痌屎~
跟住訓左啦~到差唔多完先醒~
唉呀~錯過左劉華......
唔緊要啦~出到去勁凍~
我又著得好小3喎~凍到想死~
拿拿聲返去啦梗係~家是最溫暖的~
我睇住電視~蓋住被~就咁係梳化訓左~呀媽叫我先醒~
跟住訓到好晏呀~曚曚濃濃個電話勁響~
我記得有肥肥啦~詩啦~fat cat la~仲有......唔記得啦~無啦啦咁多人搵我0既~
真係小可~
要打番俾佢地啦~

我0岩0岩係人地0既info睇到一個網址
我睇左~睇完之後...我個心有0的0野但我講唔出....
有0的佢講得0岩
有0的我唔認同......
我也從來無怨恨
我覺得承諾不是說出來就算的
愛情都唔係講一套做一套架!.....可能始終我都真係太天真~
但其實諗返我有好多0野都係握佢
我係無坦白同講大話
不過係唔關乎忠誠0固0的0既

http://chinagate.yam.com/cgi-bin/g2bcgi.cgi?dest=http%3A%2F%2Fwang-yuan.nease.net%2Fwygs.htm

始終
我對愛情還是不了解
這到底是一個怎樣的世界?!

唉~我個組員呀.....
真係小女情懷總是屎.....
哈哈~佢都幾似0岩0岩返教會0既自己~
其實我0岩0岩返教會都暗戀過人~仲好長時間tim~
呢個真係秘密呀~好似得渣渣知~
之後又以為自己鐘意左一個人~得寶貝知係邊個~~
哈哈~真係打死我都唔會講呀~!
諗返自己真係好似小朋友咁~
仲自以為好辛苦好慘0固炸~
呢0的回憶真係要好好收起~哈哈~

台長: 靜怡
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文