24h購物| | PChome| 登入
2005-11-02 01:54:25| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔知點解

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好重ge其實個燭台,

不過好靚囉,(最衰影唔到)




雖然遮住哂塊面, 但應該係外國人嚟.


講起外國人,我就醒起有一個 係扮奪命狂呼嘅,

唔知點解 成日我地上斜路都會撞到佢,
唔知點解,次次我地都會o係果個位影相,
唔知點解 次次都係elaine小姐揸機,
右唔知點解 個鬼佬鑊鑊都會同elaine玩,

仲愈玩愈"可疑",

勁似想嘴elaine囉~



elaine小姐有艷遇我唔反對,

but, 唔好肥先囉~~~


最後 當然由我做護"花"使者啦~~~ ^^

台長: L
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文