24h購物| | PChome| 登入
2005-08-21 00:09:44| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月二十日之變落湯雞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

超大雨呢幾日,猛咁落雨,今早補習的時候已經刻意著短褲以免濕腳,但都難逃一劫,由頭濕到落尾,底衫、鞋襪都濕晒,嘩,真勁之狼狽,去到人地屋企都覺得有點唔好意思,好似整濕左人地個地板咁,不過我真係唔想架!

下午和家姐出街,好難得商場好靜,冇乜人行,可能係大雨關係,冇乜特別野想買,不過終於的起心肝買了波特萊爾大遇險既一至四集,佢出到去第十三期,有排追啊,仲想買埋哈利波特一至四期同魔戒既小說,vcd,唉......

本身打算同家姐出埋電話就返家吃飯,點知來了一個不應該見到的人,搞到我地陪佢吃飯,由原先預定八點回家搞成九點幾先返家,途中我太攰的關係,一路打左十幾個呵欠,點知個男人真係非常唔識做,仲猛咁療我家姐傾計,完全無視我的存在
,好似特登慢慢食,又食煙,啍,打算追我家姐,得罪我喎,哥仔!

好攰!

經過昨天晚上的事情,希望姐和那個人真的好番!只有在電視出現的情節,昨天又發生了!

台長: 真正的包包
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文