24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 00:58:30| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~近來的我~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/7
我同Ying去銅鑼灣,己經係我今個星期第3次去li個鬼地方la~頭個2次window shopping,今次就action買喇!
我買左ok多野ar!因為好多shop also SALE! ar~~~
唔...實在,我ok歡喜同ying行街gar!因為我同佢鍾意d野好似ga.好多時我地鍾意d
野also一樣.
所以,我每次買野會ask 佢意見,而每次佢話ok,我also會買gei!
好似今次,我正在think緊買定唔買"ZTAMPA"個件TEE時,佢就話 "咁平,買左先la!"
於是,我買左.
一路返屋企一路有d段後悔,但今日出街feel ok wor,反而慶幸有買tim!
我feel同ying唔單止係行街gei朋友,我地also會傾計gar! 我地每次行到咁上下,我地also會found個地方坐坐,傾下計.有時出街maybe只係為左傾計~
同佢傾計會幾happy gar!!
p.s我本來想found我地合照post上來,但冇張ok,so nex time我地影左sin post la!
仲有,呀ying see完唔好太happy呀,although 我use 左2個鍾打字gar~~~
ps.. post張呀ying送gei公仔lalala!!

台長: *Stupid Heidi*
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文