24h購物| | PChome| 登入
2003-10-16 00:27:31| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

突破

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係工作上經歷了恩典, 好感恩. 但現在又出現了另一個問題了.我要突破自己, 要回應神,不可只是做個白受恩典的人,但要如何做才可回應神呢.

另外 ,我的去留, 心裏早有了答案, 但怕自己的想法是錯的, 不夠全面的, 或者是魯莽的.

係錦光有一班好好的弟兄姐妹, 多謝grace , 詠兒會約我食飯, 傾計. 係我最失意的時候, 又為我祈禱.肥旭佢又好好, 肯聽我"申" 好多野. .....仲有好多人都對我好好. 雖然佢地好好, 但係都不足以令我留下.....不過我去到邊, 佢地都係我的好朋友

台長:
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文