24h購物| | PChome| 登入
2001-08-01 02:05:12| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/7/01 "第二日的假期"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日是放假的第二天,睡到10點半先起身. 今天其實無乜做,計劃都是做功課.所以與舅父,媽&弟弟在勁貴的"美心"飲完茶後,就回家做功課了!舅父來沙田幹什麼?報名旅行囉!他和我媽咪,婆婆,還有表弟妹佢地下星期去海南島呀~~但無我份!=(

吃完飯,本來想去取免入息審查貸款的表格,但民政處竟然話無,不過好彩我明天回學校,可以回校取,是關學校話星期三有表格番喎!睇睇情形點啦.

回到家,睇埋隻"港島區vcd".wor~同樣咁正.睇完碟,要開工了,要做"救命"的功課了!! 做呀做,做到6點半,要洗白白出街了,是關Pinky約了我.還有婉婉幾個人食飯.我們今晚吃上海菜.吃完飯,就去食甜品. 我們今晚初步決定為8,9月生日的老友攪個"海上party"呢! 又係時候攪活動了!

節目完畢回家,例行的上上網寫日記,但不知可故,要攪一餐先上到.hehe,不過比我遇到思詠,聊呀聊,聊到兩點.=P

我雖然不是教徒,但我從阿怡出發那天,日日都在心中為她祈禱,在法國一路平安.今晚亦會如是......

台長: SnoopyJohn
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文