24h購物| | PChome| 登入
2002-09-18 22:08:25| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18/9/02 "唔開心"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是日九一八,除了是國家民族要記注的日子外,另一樣要記注的便是我好兄弟陳先生的牛一,在此真的要再一次祝他生日快樂,快鱓搵到個女朋友.

今日中心開中秋節Party,由頭到尾都搞得幾好,玩得幾開心.但到收工前,我的開心心情一掃而空了,因為老細比左份全港老人運動會的文件過我,那一刻我都好開心o架,但當我一睇截止報名日期......9月25日,再睇埋那個信封的郵戳......9月5日,我的心情完全是來了一個一百八十度的轉變.我心裡想,成份野收到至今日最少都有個幾禮拜,而可以給我報名的日子就只剩番幾日,你叫我可以點!?量我召集運動員用兩日時間搞點,但主辦單位滿額未我亦唔知呢!我真的好擔心人地已經滿晒額,今年無得參加呢.參加這運動會是我多年的心血,這運動會亦是我工作上感到最自豪,最驕傲同最有成績的項目,但現在......我真的好唔開心,亦好擔心,擔心明天打電話去主辦單位,人家話滿額.我真的好擔心呀......我希望仲有得參加啦!!

我不知她是有心定無意,但點我都係唔開心......

台長: SnoopyJohn
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文