24h購物| | PChome| 登入
2010-02-22 15:18:41| 人氣1,708| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

奇異恩典

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

       奇異恩典,何等甘甜,我罪巳得赦免;
       前我失喪,今被尋回,瞎眼今得看見。

       如此恩典,使我敬畏,使我心得安慰;
       初信之時,即蒙恩惠,真是何等寶貴!

       經過許多,危險網羅,我已安然走過;
       此恩領我,安然渡過,他日回歸天府。

       將來在天,安居萬年,恩光如日普照
。 

 Amazing grace      

英文歌詞  Amazing Grace Lyrics
詞:John Newton.1779 曲:Early American Melody 1900


Amazing grace, how sweet the sound
That saved a wretch like me I once was lost,
but now I、m found Was blind, but now I see
奇異恩典,何等甘甜 拯救了像我這般無助的人 我曾迷失,
如今已被找回 曾經盲目,如今又能看見 、


Twas grace that taught my heart to fear And grace that fear relieved
How precious did that grace appear The hour I first believed
神蹟教我心存敬畏 減輕我心中的恐懼
神蹟的出現何等珍貴 那是我第一次相信神的時刻


Through many dangers, toils, and snares I have already come 、
Tis grace has brought me safe thus far And grace will lead me home
歷經無數,險阻陷阱 我已走了過來
上帝保我安全無虞至今 神蹟將指引我回到家


The Lord has promised good to me...His word my hope secures.
He will my shield and portion be... As long as life endures.
上帝給我,美好應許 祂的話給我希望 祂將給予我庇護之地 讓我得著永生


When we、ve been here a thousand years...
Bright shining as the sun.We、ve no less days to sing God、s praise...
Than when we、ve first begun.
我們在此已千年 光芒如太陽一樣耀眼 和最初相比 我們能讚美上帝的時日已不多

 

台長: 悅荷
人氣(1,708) | 回應(1)| 推薦 (2)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 詩歌 |
此分類下一篇:全新的你

楊風
好聽的歌
2010-03-04 11:16:18
版主回應
我每次聽都眼框濕潤很感動...
2010-03-10 11:19:10
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文