24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 17:26:40| 人氣128| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

努力中~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係好累....估唔到會咁累.....
以為重復做同一套動作好似好易....點知家0下已經手指痛lai....希望可以捱到完成la~
我已經講0左要粗泠,事後先知只係中冷....唉,仲要成$40一0舊ka....起碼要用四0舊,加埋套針,盛惠二百幾
頂…仲要自己整餐死....有諗過加多D錢買條Vivienne Westwood俾你仲好....
但係算la~你就快生日lai,加埋0黎緊聖誕....呢鋪你係主角lai,至巴閉lai,無計la....
有朋友幫我搵埋web site教我織....唔該晒ar ^_^
同埋開始有成績lai....完成一半.....D泠其實幾靚,摸落去好柔軟,同埋中泠夠密,應該會好暖~
個friend仲話「離遠望搵唔到你,估唔到你會織」....eeeeee~~

Well, that's not the end of the story yet, you really got another present but I am really not going to tell you now, alright?
So don't keep asking me then! Ha ha…
Don't worry, definitely that's something that you really like.

我咁辛苦,所以你要對我好好好好好好好好好好好好!!!!
我先至係女皇耶!!!哼哼!!~~

台長: 約瑟芬‧卡珞萊
人氣(128) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文