24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 01:55:43| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在你面前,我可以是誰?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

現在的小孩子早熟得很,我的F.1學生早已拍拖了
在ICQ info肉麻的說「老公我愛你」…問她們愛”他”什麼,理由如下:
「他彈琴有6級,我則有3級,堪稱絕配!」
「他高大威猛,有型又cutie,重係我個社0既社長」
「佢好有錢ga!住XXX,屋企特登請個菲傭俾佢練英文」
「佢讀書好勁,會考有28分!!佢教我英文ka!」

最有趣的是事後她們用盡各種方法去支持她們的理由,每次我也笑而不答聟

好了,輪到她們發問了…..
「Miss你男朋友識彈琴有8級ga?」「唔係,佢係音樂行外人」
「Miss你男朋友係咪都0係英國讀書識ka?」「就係因為去過0個邊,至會對二世袓深感嫌惡」
「Miss你男朋友係咪好有錢ka?」「我自己唔係名媛,仲要幫你補習搵外快,我點識有錢佬?」
小朋友開始疑惑了「Miss你男朋友一定好靚仔有型?」「唔好玩la,我以局內人身份都認為唔係law!」
「咁…Miss你男朋友英文好勁?」「哦,佢操純正本港英語口音,有時我都唔多明佢講乜」

小朋友始終係小朋友,忍不住提早聲線「0下?點解ga?」

點解?因為我愛佢!!我愛佢對我好、
我愛佢体貼夠細心可以照顧粗心大意0既我、
我愛佢好脾氣可以安撫經常受壓0既我、
我愛佢比我更記得我0地0既重要日子、
我愛佢,0係我每次0係外面搏殺後,
佢會話我知,我係佢那小小、又珍貴、又愛哭的菠菜子

I love you not because of who you are, but because of who I am
when I am with you.
我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰。

小朋友,明唔明??

(Ha ha…本專欄有好多我0既學收看,各小朋友唔好話我篤爆你0地D野ar!ha ha)

台長: 約瑟芬‧卡珞萊
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文