24h購物| | PChome| 登入
2003-06-21 22:34:37| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21th june

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

he..e+0係到睇tv..
gigi勁靚ar..好靚ar..人靚聲甜..
發夢都想有佢咁靚ar..可惜..
靚就唔靚ga la..聲都ok ge..

today ..
同grandma+妹去左食元氣..好咪ar..之後..同劉友,吳友,潘友,林友go左橋英..中史monday exam la..死la..叫anndy幫手tip..tip 左d la..我地有策略ga..唔話你g wo..今次大家都有努力ga..我諗都唔會太差ge..比心機la..e..比人淋水ar..>_<
0係橋英同潘友傾計..d人勁cheap ar..唔洗理佢地..最多我幫你話佢地..7:xX掛?!走lu..同潘友,劉友一路walk一路talk..講是非ar..>_<..我就黎變是非精la..我都唔想,but 真係好唔鍾意..

台長: *kιss〞
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文