24h購物| | PChome| 登入
2007-01-03 13:53:40| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

原來..最難捉動你的心...正是我!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你認為我係一個花花公子..
好中意玩人..唔會理後果!
不停咁玩鳩你?!
其實..係邊個玩邊個呢!
或者..真係唔知啦
我會記得你既一切..因為我依然都係愛你
唔知要用幾多時間先忘記到你
但我應該去做d實際既事
做一d自己鐘意做既事
而唔係做一d無謂既事..
煩住你..唔好意思
我唔會再做任何野
唔會再做
你偶然想起我..我都可以好懣足
你要既係踏實..
我要既係自由..根本大家都唔夾
哈..有用嗎?
其實我好易鐘意人..亦都好易放低一個人
每段戀愛如果過份理智既話
會好痛苦!!
你既感覺..?是那麼單純嗎..不是
你只是不停想像著要求那樣那樣完美的人出現在你身邊
即使有..你都唔會搵籍口去唔理 唔鐘意我!
唉...
今次我小吉只能說...一切衰戇鳩!
個個人都對我有好感..但你唔會!
冇諗過我呢個人..!
我會盡快忘記我曾經深愛過既人-卓卓

台長: 小吉
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 感情事 |
此分類下一篇:十句話讓你感悟人生
此分類上一篇:你愛我嗎?

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文