24h購物| | PChome| 登入
2005-12-18 05:13:26| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

其實....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我發覺呢排好掛住你..

不過 你唔會知啦

根本再冇機會見面了 究竟係冇緣還是又係冇爭取過

所以一直冇結果定係..

我唔知 由我係粉嶺返工留意你開始 我就鐘意左你啦

我可以肯定 短期內我個心只有你

因為 唔想再放其他人係入面

雖然係好傻 太值得架

係為左我鐘意既你 我甘心情願

唔知幾時開始 我發覺 唔需要刻意去忘記一個人

時間可以沖淡一切??

但希望 你係我心目中永遠都係重要既位置

有時 唔需要識 剩係一個眼神就足夠

聽小芬佢地講你整親隻眼 唔知有冇事呢??

可能果個唔係你.. 但最好唔係啦

冬天要著多d衫 唔好好似我咁 日日著短袖返工呀!

唔好病親呀 近視就帶眼鏡啦 唔係就好辛苦先睇到野架啦

哈  哈  哈  哈 雖然打完你都睇唔到

但至小自己個心好過d!



圖圖:n個雅仔

台長: 小吉
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文