24h購物| | PChome| 登入
2004-05-11 04:30:00| 人氣145| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

學習.與練習

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上期寫既文章,引起好多人既共鳴,好多謝你門,今次我再深入探討香港既band sound會點呢,可能會係...港式粗口,所謂英式音樂,跳動式既9唔搭8既音樂,港式rock,....好像有好多種類,但同5年前一樣係冇變,話就係自創,但唔知係會同已前咁上下,點解,問題之關鍵,80年中卡拉ok之興起,所有既音樂人死得就死,一係轉行,已卡拉ok就帶起好多連奶都未戒就話做歌星,好易姐mic咀就得,要靚,跟往到90年代,band再起,可惜係好過一時,得又跌落到冇影,依家找到可以做既band都冇,why,都係我地唔爭氣,興過時又冇先生教,為有找玩所謂band仔教,學既都係要型姐,點教呢,佢彈乜就教你乜,最威咪係你面前show 72個bar solo,打鼓既就同時間鬥快,學第二樣可以嘛,冇,我都唔識,一係就話,過時喇,冇人玩,依家鼓手同佢講打個cha cha,swing,slow jazz,唔識打喎重有 guitar連掃chords既beat都唔識,教你,點教,你又唔好話喎,佢地全都係band 界又係好出色咁喎,點解,就係我,你都唔識聽,重知勁就話好,最慘佢都覺得自已係好威,一隊狗屎都唔知係乜既band 都可以生存咁耐,笑話,只可怪我地既音樂唔得,音樂教育都唔得,再者過班人兄又教佢既下一代學生,點算.guitar pro,個個都識,好勁,佢可以同你講第92個bar唔係咁,你就係咁練,但你知唔知道呀,唔係數字遊戲,係音樂,同佢講就話我彈到就得喇,玩下姐,邊個邊個都係咁喇,好多都好玩,點解要玩band,你on 9啦,型嘛,你睇guitar pro都要時間啊,又個重攪笑,你個鼓好在有兩個bass drum,唔係我去第二度練,不再XX,再現理想,光輝歲月,全都x式打法,死未,咁再下一代點呢,有,我會開發電鼓棍,麼打式bass drum腳踏,
自動tuneing既guitar,唔拍線都用拍,重識會自動walking bass,唱歌呢,冇喎,根本是但唱都得,因佢會話係風格問題,唔係走音,吹咩,我唔係想得罪人,我地既band sound就會沒有,笑話,笑柄,最後講一句,要玩就要玩好佢,唔係你去唱K,唔好再話我係玩band既,唔係呀,我都冇時間練,食飯你就有,廢話.%@^^(*!4&*9

台長: bass chung
人氣(145) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文