24h購物| | PChome| 登入
2007-11-28 18:18:35| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Forgotten

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I’ll always see your face

The corner of your smile

And all the little things

No one will ever know

Like it was yesterday

Won’t ever fade away

Good-bye is just a word

I will never say

You will never be forgotten

A million days could pass us by

But all this time was just a dream

Will I still feel you here with me

You’re more than just a memory

Ohh you will never be forgotten

I can’t hold your hand

Or look into your eyes

And when I talk to you

It just echoes in my mind

But if hearts are made of dust

And if we fell from the stars

I’d look up tonight and know just where you are

You will never be forgotten

A million days could pass us by

But all this time was just a dream

Will I still feel you here with me

You’re more than just a memory

Ohh you will never be forgotten

And the world just keeps on goin

It has no way of knowing that your gone

You will never be forgotten

A million days could pass us by

But all this time was just a dream

Will I still feel you here with me

You’re more than just a memory

Ohh you will never be forgotten

Forgotten

我總將看見您的面孔

您的微笑的角落

並且所有小的事

沒人曾經將知道

像是昨天

曾經不會消失

再見是正義的詞

我從未將說

您從未被忘記了

百萬天能通過我們

但所有這時間是正義的夢想

意志I 仍然感受您這裡與我

您是更多比記憶

Ohh 您從未被忘記了

我無法握您的手

或神色入您的眼睛

並且當我與您談話

它正義echoes 依我所見

但如果心臟由塵土製成

並且如果我們跌倒了從星

我今晚會查找和會知道何處您是

您從未被忘記了

百萬天能通過我們

但所有這時間是正義的夢想

意志I 仍然感受您這裡與我

您是更多比記憶

Ohh 您從未被忘記了

並且世界保留在goin

它沒有方式知道那您去

您從未被忘記了

百萬天能通過我們

但所有這時間是正義的夢想

意志I 仍然感受您這裡與我

您是更多比記憶

Ohh 您從未被忘記了

忘記了

台長: Libra豪
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ♀音樂♂ |
此分類下一篇:另一個Forgotten
此分類上一篇:推薦 聯合公園

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文