24h購物| | PChome| 登入
2003-05-19 23:48:13| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

CC v.s. MM

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

各位小朋友
何韻詩隔離個唔係YES!鮋古域
係我鮋其中一個偶像Marilyn Manson
近排圖上兩個都幾中意

HoCC嘛
仍然覺得佢第二隻牒鮋結他教室扮野非常
不過佢好多其他歌都真係好好
御用班底英師傅加黃偉文居功至偉
一直都好buy double C musik group班人
Carl Wong, Chinese, 英師傅, Ketchup
蔡一智唔知而家仲係唔係
不過佢就食食地屎
上述頭三位d風格好似
但都好好聽

首推Carl鮋陳奕迅我的世界末日, 反高潮
Chinese鮋謝霆鋒停電一日, 天下不亂
英師傅鮋當然係HoCC
最愛HoCC2 - "未來"

繼續期待
我只要 繼續期待
我喜愛 繼續期待
我不要 得到你
願你永遠似 將會上畫的好戲
讓我密切地去等下期

繼續期待
我只要 繼續期待
我喜愛 繼續期待
我不要 找到你
讓我對世界 充滿細小的希冀
任我在塑造你 有多美

你是我未開封那盒顏色筆
你是我未兌換那張飛機票
你是我未敢穿那件露肩的新裝
你是我未拜會那間動物園
別馬上揭開
沒有懸疑性怎麼會可愛

你是我未翻開那部漫畫書
你是我未去學那種拉丁舞
你是我未打開那份成績通知單
你是我未偶遇那些櫻花雪
任結局再好
但滿懷期盼比得到可愛

冇錯冇錯冇錯
中意 唔係一定要得到
黃偉文仲有一堆何韻詩鮋歌係講哩樣野
例如獨樂樂, 喜歡喜歡你等

到MM喇
我諗世上冇人可以有佢咁樣衰
但偏偏佢d詞就真係靚得無可在靚
唔係話詩情畫意個隻靚
係用詞玩字黎鬧人用得好正
一首歌唔能概括佢有幾勁
以下係一d節錄

I got an F and a C, and I got a K too
And the only thing that's missing is a bitch like u

I never really hated a one true god
but the god of the people I hated

I don't like the drugs but the drugs like me

God is on the T.V.
1,000 mothers are praying for it
We're so full of hope
And so full of shit
Build a new god to medicate and to ape
Sell us ersatz dressed up and real fake

I went to god just to see, and I was looking at me
saw heaven and hell were lies
when I'm god everybody dies

I hate the hater, I'd rape the raper

Is Adult Entertainment Killing Children?
Is Killing Children Entertaining Adults?

就咁睇
好似冇乜震憾力
不過加埋佢把嗌極都唔爛鮋聲
就簡直天下無敵

台長:
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文