24h購物| | PChome| 登入
2003-04-17 23:15:06| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老瀚→小姐→饗宴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚睇波前
冇乜細藝
溫書做功課又驚訓著
於是拎左d相去小畫家度玩
呢張係其中一張

圖為南聯老瀚
佢都算犀利
入會時以極快既速度同大顆兒混熟
打波亦以極速進步
不過其後又以極速接埋
一年先蒲頭幾次
大多數都係有野食既場合 奇怪

咁......唔知人地願唔願上鏡嘛
咪打住格仔先囉

傻鈿 成日係icq嗌悶
好似我咁玩下小畫家囉~

呢兩日都係麥記度打躉
兩日去左四間
第一日同Spancer去左海景同Pacific Place
我地兩支大聲公
係海景俾人“隔牆有耳” 勁瘀皮
係Pacific Place仲嘈到趕客走......哈哈!
又竟然撞到Tracy們開會傾OM
哎......咁勤力架

今日就去左山道同上環兩間
睇到聽到好多野
例如呀伯食完個包拎副假牙出黎laam乾淨佢
呀婆話唔好用淘大豉油同北京水餃 有肺炎
仲有個呀嬋走埋犁同我講,
“呀小姐我我我去一去廁所 可唔可以同我睇住杯野......”
呀嬋 頭髮長d 帶住口罩
唔代表我係小姐囉

當然我去麥記唔係齌坐啦
我係去研究我既GE Paper
做既題目係柏拉圖既饗宴Symposium
今日終於諗到大概點寫

始終都係得呢科可以的起心肝咁做
其他 等食屎

台長:
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文