24h購物| | PChome| 登入
2006-05-06 11:03:15| 人氣3,071| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

微微聳動葉子媚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我個xanga有裝tracker,可以check到有幾多人到過,睇左幾耐,係邊度link 過來等等。近排多左一批來歷不明鮋訪客,佢地IP不同,甚至來自唔同鮋國家,但相同鮋係,佢地都係係google、yahoo、yam等搜尋器度link過來,兼且都係search同一款關鍵字;哩個關鍵字就關鍵囉,人名一個,九十年代頭香港首席艷星,兼有「波霸」之美譽……頂賣乜關子丫,係人睇到哩篇野個標題都知我講邊個啦,無錯令我個xanga人氣急升鮋關鍵字就係:

葉.子.媚!!

事原我某次係xanga度打左一句「愛既偶像:葉子媚和葉玉卿」,自此之後如果你係各搜尋器網頁度search葉子媚,我個xanga大概就會係第四至六頁出現。到而家為止都未有人係因為search葉玉卿而來,而且search葉子媚search到第六頁都仲唔理三七廿一click入來睇,可見葉子媚仍然係幾咁受網友歡迎。

翻查資料,據講葉子媚「全盛時期」鮋三圍係36-21-35,癡線鮋咩,哩個唔單只係葫蘆身形,個葫蘆仲要倒轉左!實在難以想像佢係出身於盛產Twins、鄭秀文、趙學而、梁洛施鮋香港。

諗起葉子媚,令我諗起小學畢業旅行時成班傻厘(包括自己)見到棵樹個牌寫住「大葉子薇」就笑到停唔到聲;仲有「葉子微微聳動,十分好看」這個老掉牙的笑話。雖已老掉牙,但哩個笑話真係不可多得,句野不單將葉子媚個名套入一句尋常而通順鮋句子入面,而且仲引發出無窮意像:

相信只要葉子媚微微聳動,所有麻甩佬(包括自己)都會覺得十分好看頂喇~





台長:
人氣(3,071) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文