24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 01:56:22| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

悶到嘔...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第二日返工...勁悶...又要做爛鬼sales,
最憎做呢d,冇前途ma~~今次個老闆仲要係....
唉...諗起都想嘔~~-_______________-
為咗我既將來,我...唯有祈禱~~
穌哥對我真係好~呵~~
今朝去咗design plus interveiw~
so gd ar~我係第一個去ga...
lawrence & noon好好人ar~~
interview好似傾計咁,gd feel ar~
有好印象ma~哇呵呵~~希望得la~

in完又要返工,今日見唔到老闆,
心情比較好一點~~好彩~
monday,有得聽森美小儀,
yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pinky夜晚黎咗探我,
陪我食dinner~~
感動哦~~>.<
俾車撞倒後既斷腳0係舖頭有售~_______~"呵~
吹完水...9:00走了...我又悶多兩粒鐘la,
今日畫咗三版sketches...
睇得出我有幾悶...
全日...一單...食屎...

返家...好眼瞓哦....

p.s.祈禱祈禱...我要去design plus~~~~~~~~~

05-07-04

台長: kathy
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文