24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 03:10:33| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

japan tour 21

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去三鷹已經用左五個鍾頭
只怪我太留戀呢度

之後我地匆匆趕去原宿
因為想入黑次前去影下相
當然首要目的係買心頭好啦

裹原宿既街道同出面新宿涉浴既大街好唔同
就好似香港既赤柱
感覺可以慢慢行下慢慢欣賞鋪頭既設計
我地趕頭趕命咁黎真係大剎風景呀
我地幾經辛苦先揾到headporter呀
因為果度太多大街小巷啦
有地圖都未必搵到

headporter入面d sales係我係日本見到最靚既女仔
好似model咁架
豬太郎見到當然垂涎三尺啦
我地左"簡"右"簡"終於"簡"到最新最鍾意最實用既心頭好啦
呢度買headporter真係超值
平香港一半有多
不過我個袋都唔平
佢係香港水貨店既價值真係難以估計^^
所以所以呢
一定唔會係香港買headporter
唔會比人呃錢
真係寧願去多次日本

買完袋之後都只不過係七點到
我地仲要趕去涉谷約左嫲嫲姑姐食105yen一碟既壽司
不過要半個鐘頭食完走人
完全一d都唔覺得享受
好後悔
寧願比多d錢
食完又去左涉谷間beams睇下有無野買
九哩遠...又落大雨
如果係香港我早就無心機返香港
好彩果晚我心情不錯
買左個袋又買左夾仔比妹妹做手信
豬太郎仲買到隻介子仔添
皆大歡喜走人

夜晚返到酒店show晒d戰利品影相
先知原來自己放肆買左咁多野
開頭仲話自己唔會點買野...:P

台長: 小騙子
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文